Toonensaminafrika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Toon

Reacties

Reacties

Pol AMEYE

Dag Tone

Prachtig. En nu krijgen we uiteraard een concreter beeld van jullie avontuur.
Ik begrijp dat je vol bent van jullie vehikel, maar als thuiswachters verwachten wij ook wat meer beelden van het landschap en zo.
Pas op met gasflessen vanachter en jerrycans vanboven, want dat kan branden.
Tot de volgende!

Vake

Koen

geweldig dat jullie op weg zijn. Veel succes onderweg, veel spannende (maar veilige) momenten, het ziet er super uit!

Koen

Tore

Toon de man! Ik lees en beleef je avontuur mee vanuit de biogasinstallatie te Budingen. Fantastisch dat je dit nu kan ondernemen en wat een zalig leuk ogenschijnlijk avontuur! Wellicht hebben jullie het einde van de ton suprises nog niet gezien. Go for it! Run for Africa! I support!

warme omhelzingen

Tore

lieve

fantastisch, toon. ik ben blij dat ik zo een beetje mee kan volgen. geniet ervan!

Saartje

Jawatte de Flie, precies echt!

Bart

man man man, prachtig gewoon! Geweldig verhaal. Ben echt nieuwsgierig hoe de tocht gaat verder verlopen en langs welke route jullie verder zullen gaan.
Ik wens jullie al vast het beste en zal zeker de rest blijven volgen.

katy

ik wens jullie veel succes
grtjes katy :)

roger

zie er allemaal mooi uit sam. Ben benieuwd om meer foto's te zien

good luck

pa

Ellen

Tof om ook eens wat foto's te zien.
Volgens Lotte en Julie inderdaad wel een "coole" foto van nonkel Sam. Ik heb hier ook wat nieuws over uw auto hier in België. Onze buurman merkte op dat uw uitlaat helemaal naar onder gezakt is. Ik heb er nochtans geen meren of zandwoestijnen mee doorkruist juist een paar keer van OH naar de Gasthuisberg. Ik neem aan dat ge graag hebt dat ik dit ergens laat fiksen?
Veel plezier nog en we hopen snel nog iets te horen.

Groetjes

Ellen en co

Veerle

Schitterend schitterend: de foto's, de verhalen. Door het lezen voelen wij hoe jullie je amuseren en genieten.
Zelfs in het verre Afrika blijft niet gespaard van gigantische katers... :-)
Enjoy! Veerle, Maarten
Oja Toon en nog een bijt van Stella, de kat... alhoewel ge nu wel grotere tijgers gewoon zijt zekers :-))

monique steemans

Hoi Sammy en Toon ,

Heb als moeder toch even mijn hart harder voelen bonzen bij het lezen van jullie autoavontuur . Thorreke en jullie hebben blijkbaar een goede bewaarengel.
de verhalen zijn erg aangenaam om te lezen en trouwens Toon proficiat met je , vaak leuke , schrijfstijl. Geniet van elk moment in het besef dat je dit nog verder meedraagt in je verder leven.
Dikke knuffel en tot lezens ! en ziens via de foto's

Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!